Honlap, webáruház, landing page

 

lépésről lépésre

1. lépés

Célok és célcsoportok meghatározása

Egy új honlap tervezését, vagy a meglévő megújítását megelőzően kulcsfontosságú a piaci környezet alapos felmérése és elemzése, a pontos célok és célcsoportok meghatározása.

Ennek alapján a weboldal típusa lehet pl.:

  • vállalkozás, intézmény, szervezet hivatalos honlapja
  • tematikus weboldal, ami egy vagy több témában nyújt tájékoztatást
  • termékek, szolgáltatások bemutatása, értékesítésére tervezett weblap, amely akár webáruházzal is kombinálható
  • egy célból, akár ideiglenesen létrehozott microsite (landing page)

A professzionális online jelenlét hitelessé tesz, elősegíti a partnerekkel és ügyfelekkel való kapcsolattartást, új kapcsolatokat alakít, mindezek mellett egyedi megjelenésével elkülönít a versenytársaktól.

 

2. LÉPÉS

Mielőtt egy weboldal tervezését elkezdenénk

MARKETING PILLANATFELVÉTEL KÉSZÍTÉSE

Az online kutatás során feltérképezésre kerülnek többek között, a honlap témájához kapcsolód, online keresési trendek és piaci környezet sajátosságai,valamint meghatározásra kerülnek versenytársak

Mindezzel elősegítve a megcélozni kívánt célcsoportok pontosabb meghatározását, valamint a weboldal tervezését. Amennyiben már meglévő, működő honlap megújításáról, új web design kialakításáról van szó, akkor részletesen elemezzük a jelenlegi honlap látogatottságát és felépítését.

Az elvégzett online kutatás eredményeit összegezve leegyeztetjük a tervezett honlap legfontosabb funkcióit, design és arculati elemeket, majd elkészítjük a honlap látványtervét, melynek elfogadását követően indulhat weboldal készítése.

 

3. lépés

Honlapfejlesztés

LÉPÉSRŐL LÉPÉSRE

A weboldal nem más, mint egy összefüggő rendszer, ahol az egyes elemek egymásra épülve kalauzolják végig a látogatót, tájékoztatást nyújtva az adott témában, végül “call to action”cselekvésre ösztönöznek, mint pl.:

  • vásárolja meg a terméket,
  • iratkozzon fel hírlevélre,
  • töltsön le egy dokumentumot,
  • vegye fel a kapcsolatot,
  • kérjen ajánlatot stb.

A modulárisan felépülő weboldal struktúra előnye, hogy az alkalmazott honlapszerkesztő technológia lehetővé teszi a későbbiekben – akár időszakosan is – az egyes funkciók bővítését, illetve a nem aktuális modulok kikapcsolását, vagy eltávolítását.

 

4. LÉPÉS

Webdesign és szerkesztés

MARKETINGES SZEMMEL

Az elvégzett online marketing kutatás, illetve a meglévő weboldal elemzés eredményei alapján készül a látványterv, majd a honlap megvalósítása:

  • reszponzív (mobil barát) honlapstruktúra, menürendszer létrehozása
  • az egyes funkciók kialakítása
  • a rendelkezésre bocsátott tartalom feltöltése, egyeztetés szerint a tartalom bővítése
  • webáruházi termékek felvitele, a fizetési, szállítási és egyéb funkciók beállítása
  • a későbbi keresőoptimalizálást segítő alap SEO elemek testre szabása
  • Az elkészült honlap aktiválása és átadása, indításkori biztonsági mentés, kezelőfelület használatának betanítása

A felhasználóbarát weboldal tervezés célja, hogy a weboldal nemcsak a honlapra látogatók, hanem a honlap tartalmi szerkesztője számára is könnyen átlátható és egyszerűen kezelhető legyen.

 

+ 1 LÉPÉS

Mert nem elég a honlapot “csak” elkészíteni…

KERESŐOPTIMALIZÁLÁS és KAMPÁNYOK

Amikor egy új honlap elkészül és aktiválásra kerül fontos, hogy mihamarabb elérje és megszólítsa a meghatározott célcsoportját.
Ezért már a weboldal tervezése során, a tartalom, a tematika és a struktúra kialakításakor figyelembe vesszük a kereső optimalizálási un. SEO szempontokat, hogy a honlap idővel minél jobb pozícióba kerüljön a weboldal tartalmához illeszkedő kulcsszavakra a Google találati listán.

ONLINE MARKETING

Azonnali honlap látogatás elérhető online hirdetési kampányok indításával, célzott hirdetésekkel, meghatározott célcsoportok megszólításával.

 

+2 LÉPÉS

Időszakos honlap karbantartás

FRISSÍTÉS, FUNKCIÓBŐVÍTÉS ÉS OPTIMALIZÁLÁS

Az elkészült weboldal átadását követően megrendelt háttértámogatás esetén, havi rendszerességgel elvégezzük az időszakos karbantartásokat, a frissítések telepítését és biztonsági mentések készítését, amely szolgáltatásunk igény esetén kiegészíthető a honlap tartalmi kezelésével és bővítésével.

A TRENDEK, TECHNOLÓGIÁK, IGÉNYEK FOLYAMATOSAN VÁLTOZNAK

Egy honlap sohasem készül el teljesen. A naprakészen tartott és folyamatosan bővülő tartalom mellett a trendek, keresési szokások, alkalmazott online technológiák folyamatosan változnak, ezért javasolt gondolni a honlap karbantartására, frissítésére és időszakos biztonsági mentések készítésére.

 

MUNKÁINKBÓL

Felhasználóbarát honlap kialakítás és a meghatározott célcsoportok és célkitűzések hatékony elérését célzó marketing kampányok.

 

ajánlatkérés