Honlap, webáruház, landing page?

ELSŐDLEGES A CÉLOK ÉS CÉLCSOPORTOK PONTOS MEGHATÁROZÁSA

Egy új honlap tervezését, vagy a meglévő megújítását megelőzően kulcsfontosságú a piaci környezet alapos felmérése és elemzése, a pontos célok és célcsoportok meghatározása.

Ennek alapján a weboldal típusa lehet pl.:

  • vállalkozás, intézmény, szervezet hivatalos honlapja
  • tematikus weboldal, ami egy vagy több témában nyújt tájékoztatást
  • termékek, szolgáltatások bemutatása, értékesítésére tervezett weblap, amely akár webáruházzal is kombinálható
  • egy célból, akár ideiglenesen létrehozott microsite (landing page)

A professzionális online jelenlét hitelessé tesz, elősegíti a partnerekkel és ügyfelekkel való kapcsolattartást, új kapcsolatokat alakít, mindezek mellett egyedi megjelenésével elkülönít a versenytársaktól.

Mielőtt egy weboldal tervezését elkezdenénk

MARKETING PILLANATFELVÉTEL KÉSZÍTÉSE

Az online kutatás során feltérképezésre kerülnek többek között

  • a tervezett honlap témájához kapcsolódó online keresési trendek
  • az adott témában és területen az online piaci környezet sajátosságai
  • meghatározásra kerülnek versenytársak

Mindezzel elősegítve a megcélozni kívánt célcsoportok pontosabb meghatározását, valamint a weboldal tervezését. Amennyiben már meglévő, működő honlap megújításáról, új web design kialakításáról van szó, akkor részletesen elemezzük a jelenlegi honlap látogatottságát és felépítését.

Az elvégzett online kutatás eredményeit összegezve leegyeztetjük a tervezett honlap legfontosabb funkcióit, design és arculati elemeket, majd elkészítjük a honlap látványtervét, melynek elfogadását követően indulhat weboldal készítése.

Honlapfejlesztés

LÉPÉSRŐL LÉPÉSRE

A weboldal nem más, mint egy összefüggő rendszer, ahol az egyes elemek egymásra épülve kalauzolják végig a látogatót, tájékoztatást nyújtva az adott témában, végül “call to action”cselekvésre ösztönöznek, mint pl.:

  • vásárolja meg a terméket,
  • iratkozzon fel hírlevélre,
  • töltsön le egy dokumentumot,
  • vegye fel a kapcsolatot,
  • kérjen ajánlatot stb.

A modulárisan felépülő weboldal struktúra előnye, hogy az alkalmazott honlapszerkesztő technológia lehetővé teszi a későbbiekben – akár időszakosan is – az egyes funkciók bővítését, illetve a nem aktuális modulok kikapcsolását, vagy eltávolítását.

Webdesign és szerkesztés

MARKETINGES SZEMMEL

Az elvégzett online marketing kutatás, illetve a meglévő weboldal elemzés eredményei alapján készül a látványterv, majd a honlap megvalósítása:

  • reszponzív (mobil barát) honlapstruktúra, menürendszer létrehozása
  • az egyes funkciók kialakítása
  • a rendelkezésre bocsátott tartalom feltöltése, egyeztetés szerint a tartalom bővítése
  • webáruházi termékek felvitele, a fizetési, szállítási és egyéb funkciók beállítása
  • a későbbi keresőoptimalizálást segítő alap SEO elemek testre szabása
  • Az elkészült honlap aktiválása és átadása, indításkori biztonsági mentés, kezelőfelület használatának betanítása

A felhasználóbarát weboldal tervezés célja, hogy a weboldal nemcsak a honlapra látogatók, hanem a honlap tartalmi szerkesztője számára is könnyen átlátható és egyszerűen kezelhető legyen.

Mert nem elég a honlapot "csak" elkészíteni...

KERESŐOPTIMALIZÁLÁS és KAMPÁNYOK

Amikor egy új honlap elkészül és aktiválásra kerül fontos, hogy mihamarabb elérje és megszólítsa a meghatározott célcsoportját.
Ezért már a weboldal tervezése során, a tartalom, a tematika és a struktúra kialakításakor figyelembe vesszük a kereső optimalizálási un. SEO szempontokat, hogy a honlap idővel minél jobb pozícióba kerüljön a weboldal tartalmához illeszkedő kulcsszavakra a Google találati listán.

ONLINE MARKETING

Azonnali honlap látogatás elérhető online hirdetési kampányok indításával, célzott hirdetésekkel, meghatározott célcsoportok megszólításával.

Időszakos karbantartás

FRISSÍTÉS, FUNKCIÓBŐVÍTÉS ÉS OPTIMALIZÁLÁS

Az elkészült weboldal átadását követően megrendelt háttértámogatás esetén, havi rendszerességgel elvégezzük az időszakos karbantartásokat, a frissítések telepítését és biztonsági mentések készítését, amely szolgáltatásunk igény esetén kiegészíthető a honlap tartalmi kezelésével és bővítésével.

A TRENDEK, TECHNOLÓGIÁK, IGÉNYEK FOLYAMATOSAN VÁLTOZNAK

Egy honlap sohasem készül el teljesen. A naprakészen tartott és folyamatosan bővülő tartalom mellett a trendek, keresési szokások, alkalmazott online technológiák folyamatosan változnak, ezért javasolt gondolni a honlap karbantartására, frissítésére és időszakos biztonsági mentések készítésére.

Miért fontos vállalkozása számára az markáns online jelenlét?

Magyarországon 2019-ben tovább növelte piacvezető előnyét a digitális média!
Az alábbi számok önmagukért beszélnek:

REKLÁMTORTA 2019

  • Digitális 41,45 %  ↑ 
    (2018-ban 39,17 %)
  • Televízió 26,55 %
    (2018-ban 27,20 %)
  • Sajtó 16,83 %
    (2018-ban 17,76 %)
  • Közterület 9,27 %
    (2018-ban 9,71 %)
  • Rádió 4,61 %
    (2018-ban 4,89 %)
  • Mozi 1,29 %
    (2018-ban 1,28 %)

Felgyorsult világunkban sürget az idő, így új honlap indításakor célcsoportunk mielőbbi elérése alapvető szempont. Egy új honlap azonnali célteljesülését, célzott hirdetésekkel, illetve optimalizált online kampányok indításával segíthetjük elő.

A SEO szemléletű keresőoptimalizálás alkalmazásának célja, a weboldal pozíciójának folyamatos a erősítése a tartalmához illeszkedő releváns kulcsszavakra, a Google találati listán.

Legyen szó új, vagy meglévő weboldalról, célszerű a tematikát és a struktúrát “markeringes szemmel” átgondolni, a felhasználói élmény és a későbbi sikeres kampányok érdekében.

Néhány referencia

HONLAP - WEBÁRUHÁZ - LANDING PAGE

ponczdental.hu
megksz.hu
diosdiepker
aerialcrew
edelweiss-os
globalgepesz
magyarepitestechnika
mentesvendeg.hu

Felhasználóbarát honlap kialakítás és a meghatározott célcsoportok és célkitűzések hatékony elérését célzó marketing kampányok.

Relevancia Marketing

Kapcsolat

BŐVEBB INFORMÁCIÓ, EGYEDI AJÁNLAT

GYORS ÜZENET

Adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat elfogadom.