Hirdetési stratégia kidolgozása

ALAPOS TERVEZÉS, FOLYAMATOS OPTIMALIZÁLÁS

Megalapozott online marketing stratégia kialakítása a célok és költségkeret függvényében, a kampányok által elérni kívánt eredmények, valamint a kampány sikerét mérő mód meghatározásával.

Online hirdetési stratégia megtervezését – legyen szó Google keresési, display és / vagy social media pl. Facebook, valamint email kampányokról – részletes kutatás alapján, meghatározott célcsoportokra fókuszálva végezzük.

Az egyes hirdetési csatornák működése egymással összehangolható, a kampányok hatékonysága folyamatosan nyomon követhető.

A marketingstratégia egy keretet határoz meg a piaci trendekre, a célközönség magatartására és a hirdetési versenyre történő hatékony reagáláshoz.
Segítünk online jelenlétének kezelésében, a célközönség elérésében, a hatékony marketing kampányok megtervezésében, valamint a megfelelő felületek és releváns üzenetek kiválasztásában, amelyeken keresztül egyértelműen közvetíthetjük vállalkozása értékeit.

Google hirdetések

KERESÉS, DISPLAY, REMARKETING

A Google Ads (korábban Adwords) az első számú online hirdetési megoldás, amely az interneten legszélesebb körben használt platformon a Google keresési rendszerében jeleníti meg a hirdetéseket.

  • A hirdetések célzásakor nemcsak a kulcsszavak, hanem a célcsoport köre, neme, tartózkodási helye, a stb. pontosan behatárolható.
  • A Google Ads azonnali forgalmat biztosít honlapjára azáltal, hogy a Google kiemelt, szembetűnő helyen jeleníti meg hirdetését a keresési találatok listáján.
  • A kampány eredményessége folyamatosan mérhető, a kapott visszajelzések alapján a beállítások az elérendő célok szerint optimalizálhatók.

Marketing automatizálás

ÉRDEKLŐDŐK ISMÉTELT, CÉLZOTT MEGSZÓLÍTÁSA

Az érdeklődők, ügyfelek ismételt megszólítását célzó automatizált kampányok segítségével erősítheti az elköteleződést, kiegészítő terméket, szolgáltatást, információt kínálhat, tovább növelve az értékesítés hatékonyságát.

ADATOK ÉS FOLYAMATOK ELEMZÉSE

A vállalkozások hatalmas mennyiségű strukturált adattal* rendelkezhetnek, amelyeket a közösségi média, a mobil alkalmazások, a Google Analytics, a CRM, az értékesítési jelentések és más technológiák vagy üzleti megoldások generálnak.

Azok a vállalkozások, amelyek ilyen adatokat használnak és elemeznek a piac és az ügyfelek jobb megértése érdekében, jobban fel tudják mérni az erősségeiket és gyengeségeiket, és új lehetőségeket tárhatnak fel.

* A GDPR betartásával gyűjtött információk.

Social media hirdetések

FACEBOOK, INSTAGRAM, YOUTUBE ...

A Facebook Business egy olyan üzleti platform amelyen keresztül vállalkozása a Facebookon keresztül szólíthatja meg leendő ügyfeleit vásárlóit. A hirdetésekkel a célzás során pl. az érdeklődési kör, magatartás alapján meghatározott és demográfiai, területi, nyelvi stb. szűkített közösségek érhetők el, szólíthatók meg.

  • A Facebook és más közösségi médiahirdetések elsősorban CPM-t használnak, nem pedig CPC-rendszert, tehát a hirdetések vagy kiemelt bejegyzések költségét a tényleges kattintások helyett a megjelenítés alapján számítja fel.
  • A többféle választható hirdetéstípus a Facebook az Instagram, valamint a Facebook Messenger felületén is megjeleníthető.
  • Igény szerint, további közösségi média felületeken is kialakítható kampánystratégia.

Az üzleti eredmények maximalizálása céljából kialakított online marketing stratégia segíti vállalkozása érvényesülését és megtalálhatóságát a világhálón.

A keresési, közösségi média és tartalom marketing szolgáltatásinkat az Ön egyedi igényeihez igazítjuk.

Bővebb információ,
Egyedi ajánlat

Adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat elfogadom.