online piac és verSenytárs elemzés brandmonitoring

Hogy lépéselőnybe kerüljön

A sikeres online érvényesülés  feltételei:

  • Termékéhez, szolgáltatási területéhez kapcsolódó legfrissebb online keresési trendek feltérképezése.
  • Versenytársak internetes jelenlétének és aktivitásának vizsgálata.
  • Vállalkozása weboldalának és online megjelenéseink aktuális helyzetének elemzése.
  • Mindezek ismeretében vállalkozása részére online stratégia kidolgozása.

Ismerje meg a digitális médiában elért eredményeit, használja ki lehetőségeit, növelje piaci pozícióját és versenyelőnyét!

Online pillanatfelvétel

Vállalkozása és versenytársai az interneten

Különböző online monitoring módszerekkel részletes gyűjtést és elemzést készítünk a vállalkozásához, termékkínálatához és szolgáltatásaihoz, valamint az iparághoz és versenytársakhoz kapcsolódó legfrissebb online keresési trendekről, közösségi média említésekről, témához kapcsolódó hírekről, stb.

Vállalkozása online felületeinek, honlapjának technikai, tartalmi és minőségi mutatóinak elemzése mellett, összehasonlító elemzést készítünk versenytársai megjelenéseiről.

Stratégia kidolgozása

ÖSSZEGZÉS ÉS JAVASLATCSOMAG ÖSSZEÁLLÍTÁSA

Az átfogó online audit alapján, összefoglaló stratégiai javaslatcsomagot állítunk össze, vállalkozása online jelenlétének megerősítése, illetve optimalizálása érdekében. Mindezek hatékony háttértámogatást nyújthatnak  üzleti döntéseihez.

Igény esetén vállaljuk vállalkozása éves marketing tervének, vagy pl. új termék, szolgálatatás piaci bevezetését célzó projekt szintű kampányok kidolgozását és végrehajtását.

Brandmonitoring

RENDSZERES INFORMÁCIÓGYŰJTÉS, MÁRKAÉRTÉK ÉS CÉG HÍRNÉV VÉDELEM, KONKURENCIA ELEMZÉS

A brandmonitoring azaz márkanévhez, vállalkozáshoz kapcsolódó online megjelenések és említések folyamatos nyomon követése, kulcsfontosságú alternatíva az internetközpontú világban való sikeres érvényesüléshez.

A képviselt márkanévhez, termékekhez vagy szolgáltatásokhoz, vállalkozáshoz, iparághoz, kapcsolódó rendszeres és módszeres online kutatás és elemzés lehetővé teszi információk gyűjtését a képviselt brand megítéléséről. A rendszeres kutatás segíti a brand reputációját pozitívan vagy negatívan befolyásoló online interakciók pl.: hírek, posztok, hozzászólások, blog és fórumbejegyzések, ajánlások stb. azonosítását, valamint a versenytársak online aktivitásának elemzését.

Értékesítést segítő háttértámogatás

A fogyasztók többsége a vásárlást megelőzően online keresést végez, információkat hasonlít össze, véleményeket olvas, amely jelentősen befolyásolja végleges döntését.

Számítógépes algoritmusok segítségével végzett brandmonitoring szolgáltatásunk segítségével  nyomon követheti vállalkozásáról, termékeiről, szolgáltatásairól elérhető online tartalmakat és megjelenéseket.

  • Figyelemmel kísérheti a hivatalos márkaoldalakon és kommunikáción kívül létrehozott releváns tartalmakat pl. egy viszonteladó által indított akció, egy felhasználó által készített közösségi média bejegyzés, egy piachoz, versenytárshoz kapcsolódó hír.
  • Feltérképezheti az aktuális piaci igényeket, üzletági témákat, folyamatokat és változásokat.
  • Megismerheti és elemezheti vásárlói, fogyasztói visszajelzéseket, és mindezekre alapozva fogalmazhatja meg üzeneteit.
  • Új értesüléseket szerezhet, amelyek alapján akár új célcsoportokat határozhat meg, vagy tervezheti, módosíthatja kínálatát, ajánlatát.
  • Könnyebbé és eredményesebbé teheti ügyfélszolgálatának működését a gyakorta felmerülő kérdések megválaszolásával, hiszen a közösségi média sok esetben gyors reagálású segélyvonalként is funkcionál.
  • Kezelheti a problémás online megjegyzéseket, mielőtt azok eszkalálódnának.
  • Optimalizálhatja marketingstratégiáját, mérheti az egyes hirdetések, online médiafelületek eredményességét és kiválaszthatja a célközönsége eléréséhez a legjobb platformokat.
  • Gondozhatja márkaimázsát vállalkozása hírnevét.
  • Növelheti ügyfelei elköteleződését és vállalkozása versenyelőnyét.

Időszakos éves, havi, heti vagy akár napi rendszeres és részletes riportot készítünk, amely háttér információt felhasználva alakíthatja értékesítési stratégiáját.

Ismerje meg a digitális médiában elért eredményeit, használja ki lehetőségeit, növelje piaci pozícióját és versenyelőnyét!

ajánlatkérés