online piac és verSenytárs elemzés brandmonitoring

Online piacelemzés

VÁLLALKOZÁSA ÉS VERSENYTÁRSAI AZ INTERNETEN

A sikeres online érvényesülés alapvető feltétele egyrészt a saját weboldalunk aktuális helyzetének elemzése, másrészt a versenytársak internetes jelenlétének és aktivitásának vizsgálata, az adott keresési trendek figyelembevételével.

Online marketing pillanatfelvétel készítése:

1. Online piaci trendek és versenytársak feltérképezése
2. A cég weboldalának technika és tartalmi elemzése
3. Összegzés, javaslatcsomag készítése

 

Hogy lépéselőnyben legyen

1. PIACI TRENDEK ÁTTEKINTÉSE ÉS VERSENYTÁRS ELEMZÉS

  • Pontos képet nyújtó, a termékkínálatához és szolgáltatásaihoz kapcsolódó legfrissebb online keresési trendek feltérképezése.
  • A saját és a konkurens honlapok összevetése a látogatottsági mutatók, aktuális pozíciók és eredmények vizsgálatával.
  • Brand monitoring, közösségi média említések gyűjtése és elemzése, versenytársak online aktivitásának követése.

 

Részletes online audit

2. TECHNIKAI ÉS TARTALMI ELEMZÉS

  • Meglévő honlapja technikai paramétereinek és minőségi mutatóinak elemzése.
  • A fennálló online piaci környezetben weboldala erősségei, jelenléte és fejlődési lehetőségei.
  • Vállalkozása és versenytársai összevetése, kiemelten a honlap tartalom illetve a hirdetési és közösségi média aktivitások elemzésével.

 

Stratégia kialakítása

3. ÖSSZEGZÉS ÉS JAVASLATCSOMAG ÖSSZEÁLLÍTÁSA

Az átfogó online audit alapján, összefoglaló stratégiai javaslatcsomagot állítunk össze, vállalkozása online jelenlétének megerősítése, illetve optimalizálása érdekében, majd erre alapozva tervezhető a kampánystratégia.

 

 

 

 

 

Brandmonitoring

INFORMÁCIÓGYŰJTÉS, MÁRKAÉRTÉK ÉS CÉG HÍRNÉV VÉDELEM, KONKURENCIA ELEMZÉS

A brand monitoring azaz márkanévhez, vállalkozáshoz kapcsolódó online megjelenések és említések folyamatos nyomon követése, kulcsfontosságú alternatíva az internetközpontú világban való sikeres érvényesüléshez.

A képviselt márkanévhez, termékekhez vagy szolgáltatásokhoz, vállalkozáshoz, iparághoz, kapcsolódó rendszeres és módszeres online kutatás és elemzés lehetővé teszi információk gyűjtését a képviselt brand megítéléséről. A rendszeres kutatás segíti a brand reputációját pozitívan vagy negatívan befolyásoló online interakciók pl.: hírek, posztok, hozzászólások, blog és fórumbejegyzések, ajánlások stb. azonosítását, valamint a versenytársak online aktivitásának elemzését.

 

Információgyűjtés

TRENDEK ÉS ONLINE MEGEMLÍTÉSEK

A gyűjtött adatok alapján végzett elemzés, a vállalkozás szempontjából releváns információkra fókuszál az alábbi szempontok szerint:

  • Ismerteti a brand-hez, termékekhez, szolgáltatásokhoz, a vállalkozáshoz kapcsolódó említéseket, véleményeket és tartalmakat.
  • Számba veszi a közösségi médiában használt releváns hashtageket, amelyek a témához kapcsolódó hasonló tartalmak megjelenítését, összekötését, keresését segítik elő.
  • Figyelemmel kíséri az általános iparági trendeket, tematikát, tárgyaló híreket, kereséseket stb.

 

Részletes online monitoring

TEMATIKUS KUTATÁS ÉS ELEMZÉS

A fogyasztók többsége a vásárlást megelőzően online keresést végez, információkat hasonlít össze, véleményeket olvas, amely jelentősen befolyásolja végleges döntését.

Számítógépes algoritmusok segítségével végzett brand monitoring szolgáltatásunk által megismerheti a vállalkozásáról, termékeiről, szolgáltatásairól elérhető online tartalmakat és megjelenéseket.

Ismerje meg a digitális médiában elért eredményeit, használja ki lehetőségeit, növelje piaci pozícióját és versenyelőnyét!

 

Márka és hírnév védelme

REPUTÁCIÓMENEDZSMENT

Az interneten megforduló felhasználók szabadon, egyénileg is készíthetnek, szerkeszthetnek és terjeszthetnek szubjektív információkat. Mindezen brand-hez kapcsolódó tartalmak állandó figyelemmel kísérése és az ezekre adott gyors reagálás alapvető pillére az online brand és vállalkozás kommunikációnak.

A márka imázs védelme minden vállalat működésének kritikus része. Egy egyszerű online említés egyaránt lehet márkaépítést elősegítő, vagy akár a megítélést kellemetlenül romboló hatású.
Az online brand monitoring keretében három fő szegmenshez kapcsolódóan végzünk rendszeres kutatásokat és elemzéseket:

  • Vásárolt megjelenések, azaz az online felületeken elhelyezett hirdetések, PR cikkek, egyéb fizetett tartalmak.
  • Saját tartalmak, mint a honlapon, saját blog, hírlevél, illetve a kezelt céges közösségi média felületek, pl. Facebook oldal, YouTube csatorna, stb.
  • A márkához, termékhez, szolgáltatáshoz, céghez kapcsolódóan a vásárlók, az ügyfelek, a viszonteladók, a konkurencia vagy a média bloggerek, vloggerek és további szereplők által létrehozott tartalmak, amelyek jelentősen befolyásolhatják a brand megítélését.

Brand monitoring szolgáltatásunk keretében különféle kutatási és elemzési módszer alkalmazásával rendszeres beszámolót készítünk vállalkozása online jelenlétéről, a képviselt brand valamint a vállalkozása megemlítéseiről és az aktuális internetes kereséséi trendekről.

 

Értékesítést segítő

HATÉKONY HÁTTÉRTÁMOGATÁS

Precízen kidolgozott adatgyűjtési és monitorozási módszereink részletes háttér információt nyújthatnak az Ön üzleti döntéseihez:

  • Könnyebbé és eredményesebbé teheti ügyfélszolgálatának működését a gyakorta felmerülő kérdések megválaszolásával, hiszen a közösségi média sok esetben gyors reagálású segélyvonalként is funkcionál.
  • Kezelheti a problémás online megjegyzéseket, mielőtt azok eszkalálódnának.
  • Optimalizálhatja marketingstratégiáját, mérheti az egyes hirdetések, online médiafelületek eredményességét és kiválaszthatja a célközönsége eléréséhez a legjobb platformokat.
  • Gondozhatja márkaimázsát vállalkozása hírnevét.
  • Növelheti ügyfelei elköteleződését és vállalkozása versenyelőnyét.
  • Figyelemmel kísérheti a hivatalos márkaoldalakon és kommunikáción kívül létrehozott releváns tartalmakat pl. egy viszonteladó által indított akció, egy felhasználó által készített közösségi média bejegyzés, egy piachoz, versenytárshoz kapcsolódó hír.
  • Feltérképezheti az aktuális piaci igényeket, üzletági témákat, folyamatokat és változásokat.
  • Megismerheti és elemezheti vásárlói, fogyasztói visszajelzéseket, és mindezekre alapozva fogalmazhatja meg üzeneteit.
  • Új értesüléseket szerezhet, amelyek alapján akár új célcsoportokat határozhat meg, vagy tervezheti, módosíthatja kínálatát, ajánlatát.

Időszakos éves, havi, heti vagy akár napi rendszeres és részletes riportot készítünk, amely háttér információt felhasználva alakíthatja értékesítési stratégiáját.

Ismerje meg a digitális médiában elért eredményeit, használja ki lehetőségeit, növelje piaci pozícióját és versenyelőnyét!

 

ajánlatkérés