1. LÉPÉS
Célok és célcsoportok meghatározása
ELŐKÉSZÍTÉS
Egy új honlap vagy webáruház tervezését, vagy a meglévő megújítását megelőzően kulcsfontosságú a piaci környezet alapos felmérése és elemzése, a pontos célok és célcsoportok meghatározása.
A célok alapján a weboldal lehet pl.:
- vállalkozás, intézmény, szervezet hivatalos honlapja
- tematikus weboldal, ami egy vagy több témában nyújt tájékoztatást
- termékek, szolgáltatások bemutatása, értékesítésére tervezett weblap, amely akár webáruházzal is kombinálható
- egy célból, például egy kampány részeként ideiglenesen létrehozott microsite (landing page)
2. LÉPÉS
Mielőtt egy weboldal tervezését elkezdenénk
MARKETING PILLANATFELVÉTEL KÉSZÍTÉSE
Az online kutatás során feltérképezésre kerülnek többek között, a honlap témájához kapcsolód, online keresési trendek és piaci környezet sajátosságai.
Mindezzel elősegítve a megcélozni kívánt célcsoportok pontosabb meghatározását, valamint a weboldal tervezését. Amennyiben már meglévő, működő honlap megújításáról, új webdesign kialakításáról van szó, akkor részletesen elemezzük a jelenlegi honlap látogatottságát és felépítését.
Az elvégzett online kutatás eredményeit összegezve leegyeztetjük a tervezett honlap legfontosabb funkcióit, design és arculati elemeket, majd elkészítjük a honlap látványtervét, melynek elfogadását követően indulhat weboldal készítése.
3. LÉPÉS
Honlapfejlesztés
LÉPÉSRŐL LÉPÉSRE
A weboldal nem más, mint egy összefüggő rendszer, ahol az egyes elemek egymásra épülve kalauzolják végig a látogatót, tájékoztatást nyújtva az adott témában.
Végezetül cselekvésre, “call to action” ösztönöznek:
- vásárolja meg a terméket,
- iratkozzon fel hírlevélre,
- töltsön le egy dokumentumot,
- vegye fel a kapcsolatot,
- kérjen ajánlatot stb.
A modulárisan felépülő weboldal struktúra előnye, hogy az alkalmazott honlapszerkesztő technológia lehetővé teszi a későbbiekben – akár időszakosan is – az egyes funkciók bővítését, illetve a nem aktuális modulok kikapcsolását, vagy eltávolítását.
4. LÉPÉS
Webdesign és szerkesztés
MARKETINGES SZEMMEL
Az elvégzett online marketing kutatás, illetve a meglévő weboldal elemzés eredményei alapján készül a látványterv, majd a honlap megvalósítása.
- reszponzív (mobil barát) honlapstruktúra, menürendszer létrehozása
- az egyes funkciók kialakítása
- a rendelkezésre bocsátott tartalom feltöltése, egyeztetés szerint a tartalom bővítése
- webáruházi termékek felvitele, a fizetési, szállítási és egyéb funkciók beállítása
- a későbbi keresőoptimalizálást segítő alap SEO elemek testre szabása
- Az elkészült honlap aktiválása és átadása, indításkori biztonsági mentés, kezelőfelület használatának betanítása
A felhasználóbarát weboldal tervezés célja, hogy a weboldal nemcsak a honlapra látogatók, hanem a honlap tartalmi szerkesztője számára is könnyen átlátható és egyszerűen kezelhető legyen.
+ OPCIÓ
Egyedi tartalomkészítés
Igény esetén, előzetes, keresőoptimalizálást célzó kutatásra alapozva elkészítjük weboldala szöveges tartalmát.
Profi fotós bevonásával termékek és céges portfólió fotózását is vállaljuk.
+ 1 LÉPÉS
Mert nem elég a honlapot „csak” elkészíteni…
KERESŐOPTIMALIZÁLÁS
Amikor egy új honlap elkészül és aktiválásra kerül fontos, hogy mihamarabb elérje és megszólítsa a meghatározott célcsoportját.
Ezért már a weboldal tervezése során, a tartalom, a tematika és a struktúra kialakításakor figyelembe vesszük a kereső optimalizálási un. SEO szempontokat, hogy a honlap idővel minél jobb pozícióba kerüljön a weboldal tartalmához illeszkedő kulcsszavakra a Google találati listán.
ONLINE KAMPÁNYOK
Azonnali honlap látogatás elérhető online hirdetési kampányok indításával, célzott hirdetésekkel, meghatározott célcsoportok megszólításával.
+2 LÉPÉS
Időszakos honlap karbantartás
FRISSÍTÉS, FUNKCIÓBŐVÍTÉS ÉS OPTIMALIZÁLÁS
Az elkészült weboldal átadását követően megrendelt háttértámogatás esetén, havi rendszerességgel elvégezzük az időszakos karbantartásokat, a frissítések telepítését és biztonsági mentések készítését, amely szolgáltatásunk igény esetén kiegészíthető a honlap tartalmi kezelésével és bővítésével.
A TRENDEK, TECHNOLÓGIÁK, IGÉNYEK FOLYAMATOSAN VÁLTOZNAK
Egy honlap sohasem készül el teljesen. A naprakészen tartott és folyamatosan bővülő tartalom mellett a trendek, keresési szokások, alkalmazott online technológiák folyamatosan változnak, ezért, hogy jó versenypozícióban maradjunk, ajánlott lépést tartani a gyorsan változó világunkkal.